Αμαλία Παρούση, Γενικός Ιατρός στις Αχαρνές: «Βελονισμός και Αυχενικό Σύνδρομο»

1038

Η Αμαλία Παρούση, Γενικός Ιατρός – Εφαρμογές Ιατρικού Βελονισμού στις Αχαρνές μας ενημερώνει: «Βελονισμός και Αυχενικό Σύνδρομο»

Ο Βελονισμός είναι μια πανάρχαια παραδοσιακή θεραπευτική μέθοδος η οποία καταγράφτηκε πρώτη φορά στην Κίνα πριν από περίπου 5000 χρόνια, η μέθοδος αυτή χρησιμοποιεί βελόνες μιας χρήσεις.

Τις βελόνες ο Ιατρός Βελονιστής τις τοποθετεί στην επιφάνεια του δέρματος σε ειδικά επιλεγμένα σημεία, λεγόμενα και ως σημεία βελονισμού, τα οποία προκαλούν συγκεκριμένα ερεθίσματα που επιδρούν στους ρυθμιστικούς μηχανισμούς του νευρικού συστήματος.

Είναι μια αποτελεσματική μέθοδος που δεν απαιτεί την λήψη χημικών ουσιών, δεν επιβαρύνει τον οργανισμό, δεν έχει παρενέργειες και δεν πονάει. Η εγκυρότητα της ως θεραπεία έχει αδιαμφισβήτητα αντέξει στο πέρας του χρόνου. Απόδειξη αυτού είναι ότι ο βελονισμός εφαρμόζετε από Ιατρούς Βελονιστές σε πολλά δημόσια και ιδιωτικά νοσοκομεία στα ιατρεία πόνου (Σισμανόγλειο, Ερυθρός Σταυρός, Κρατικό Νίκαιας).

“Βελονισμός και Αυχενικό Σύνδρομο”

Με τον όρο Αυχενικό Σύνδρομο περιγράφουμε επώδυνες καταστάσεις στην περιοχή του αυχένα, ώμων, κεφαλής όπως αυχεναλγία, κεφαλαλγία τάσεως, ζαλάδα, ραχιαλγία, νευραλγία, πόνος στην ωμοπλάτη με προέκταση σε όλο το χέρι εως τα δάχτυλα.

Ο ιατρικός βελονισμός είναι σε θέση να αντιμετωπίσει αυτές τις παθήσεις είτε μεμονωμένα, είτε συνδυαστικά. Ο ιατρός βελονιστής μετά τη λήψη ιστορικού, κλινική εξέταση και εργαστηριακό έλεγχο, προβαίνει στην επιλογή του τρόπου θεραπείας του αυχενικού συνδρόμου στα πρέποντα νευρικά σημεία βελονισμού και μέσα από μια πληθώρα βελονιστικών μεθόδων, όπως ηλεκτροβελονισμό, βελονισμό με mohxa, με θερμαντικό ερεθισμό, συνδυαστικά με μαλάξεις και χρήση αντιφλεγμονωδών κρεμών, κτλ.

Με τις βελόνες ερεθίζουμε ορισμένες νευρικές απολήξεις που βρίσκονται στο δέρμα, μεταβιβάζοντας, έτσι, στο κεντρικό νευρικό σύστημα ένα ερέθισμα, το οποίο διεγείρει αντίστοιχα κέντρα, ανάλογα με την πάθηση που θέλουμε να θεραπεύσουμε.

Περισσότερες πληροφορίες για την Ιατρό και τη μέθοδο του Βελονισμού θα βρείτε στο site της:  www.parousi.gr

Αμαλία Παρούση

Ειδικευμένη Γενικός Ιατρός – Εφαρμογές Ιατρικού Βελονισμού